måndag 3 maj 2010

Veckans dans



Inatt var det minusgrader men nu är det sol och jag ska ta med mina stulna solglasögon på en promenad. Ta-ta.

(För övrigt: Jag vet att mina youtube-videor är små, det är för att bloggers standardmallar är för små för att hela videon ska få plats i sin "normala storlek", och jag har inte vågat mig på att byta mall sedan det spanska missödet förra gången. Jag trodde dock att alla förstod att man ju istället kan dra upp dem på helskärm, men min syster upplyste mig om att detta kanske inte alls är så självklart. Så: man kan dra upp videorna på helskärm om man tycker att de är för små.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.