tisdag 25 maj 2010

Avd. idiotjävlar



Fint, hörni. Att ni tänker på alla stackars tjejers oskulder. För vem vill egentligen ha skadat gods? Vem kommer vilja köpa kon om mjölken är gratis? Vi vet ju alla att killar är sexuella monster, så då måste ju ni, föräldrar, skydda flickans oskuld så att ni kan få ett fint pris för henne när hon ska ut på äktenskapsmarknaden sen, eller hur?

Eller vad sägs om en ny kampanj?
"Om du inte hade lärt din dotter att sex är något fult och att tjejer som har sex är slampor och horor hade hon kanske inte behövt dricka den där vinflaskan för att våga erkänna för sig själv att hon faktiskt vill ha sex."

Retards.

För övrigt, sen när är sex en "oanad konsekvens" av alkohol? Jag trodde fyllekåthet var ett vedertaget begrepp.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.