onsdag 12 maj 2010

Sarc mark

Känner du dig ofta missförstådd när du använder ironi eller sarkasm i skriven text? Har du vänner som tror att "bra jobbat, Einstein" är en komplimang? Misströsta icke, min vän. Sarc mark är här!

Genom att infoga ett sarc mark efter varje ironisk mening garanterar du att även dina mest korkade bekanta förstår vad du menar. Aldrig mer behöver du förstöra dina briljanta skämt genom att förklara för dina vänner vad du menar. Sarc mark kommer att revolutionera dina facebook-uppdateringar, twitter-inlägg och msn-konversationer. För bara 20 kronor kan sarc mark bli ditt. Säg adjö till övertydliga "OBS! Ironi!" och subtila smileys. Sarkasmens framtid är här!


The sarc mark

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.