onsdag 5 maj 2010

Sista terapisessionen

Det gick bra, även om jag när jag gick därifrån fortfarande var osäker på hur jag skulle reagera. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag bli asdeppig över det här om typ två månader. Jag är lite sen i reaktionerna.

Hur eller hur så kommer det kännas märkligt att inte gå dit och prata om sig själv i en timme varannan vecka. Vad ska jag fylla den tiden med nu liksom? Jag kan inte kolla på fler TV-serier, dricka mer öl eller läsa mer fanfiction. Ska jag behöva göra något vettigt med min fritid helt plötsligt? Typiskt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.