onsdag 26 maj 2010

Gleek

Glee är just nu allt jag kan tänka på. Kurts fina fina pappa. Att han som spelar Puck är en otroligt dålig skådespelare, men han är snygg, så det gör inget. Rachels ögonbryn (seriöst, hur kan någon tänka på hennes näsa med de brynen? Det är ju helt raka! It's unnatural, I tell you). Att nästa avsnitt är det näst sista för säsongen. Att Kurt ska få en pojkvän nästa säsong (hurra!). Att nästa säsong inte sätter igång förrän i september, och att jag kommer hinna dö flera gånger om av Glee-abstinens innan dess.


Vet inte riktigt hur de tänkte wit da mohawk. Menmen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.