tisdag 18 maj 2010

Tekniken och jag

Mitt trådlösa internet vägrar fungera, så just nu tankar jag teh interwebs genom Sveriges längsta och blåaste internetkabel. Den förorenar mitt visuella utrymme. För att vara ett dött ting verkar teknik i allmänhet och internet i synnerhet ha något som är misstänkt likt ett personligt agg gentemot mig. Jag vet inte riktigt vad jag gjort för fel. Jag gillar teknik. Jag försöker ständigt hålla mig uppdaterad om vad som är hajpat just nu. Jag lever mitt liv framför internet. Ändå vägrar det böja sig efter min vilja. Vem måste man ligga med för att få teknikprylar som inte beter sig som en bäbis med blöjeksem? Bill Gates? Steve Jobs? 'Cause I'll fucking (höhö) do it.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.