fredag 21 maj 2010

Mad skillz



Tre saker slår mig när jag ser den här videon:
1. Har de inget vettigare att göra? Bring home our soldiers, de ska inte behöva fördriva tiden med att göra dansvideor till Lady Gaga-låtar (även om jag älskar att de gör det).
2. Det känns som att det är killen med manboobs som varit drivande i koreografin. Han bara "Och sen gör vi såhär...Nej, nu gör du fel igen. Mer inlevelse, goddammit. Suck, jag är omgiven av idioter".
3. Uppenbarligen kan delar av den amerikanska Afghanistan-truppen dansa bättre än jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.