måndag 3 maj 2010

Människor som irriterar mig, del 4

Självutnämnda snälla killar som gnäller på att inga tjejer vill ha snälla killar.
Ni känner till typen: "snäll" kille kör gnällmaraton om hur tjejer bara vill ha killar som behandlar dem som as, så nu tänker han minsann också börja ligga runt, tafsa och vara allmänt dräggig, för det är ju det nu tjejer vill ha. Buhuhu. Ibland har han också testat att vara ett as och bara "det funkar skitbra, nu får jag hur mycket pussy jag vill. Höhö".

Men såhär va: Självutnämnda snälla killar är ofta douchebags som inte själva fattar att de är douchebags utan tror de är värsta svärmorsdrömmen. Egentligen är de dock jävla gnällrövar som liksom inte fattar att den hetaste katten på klubben kanske inte vill tungbrottas med dem, men många andra skulle nog kunna ge dem en chans om de slutade gny om att ingen vill ligga med honom. Men nej, självutnämnda snälla killar är bara ute efter tjejerna som tänder på skitstövlar. Då är det klart som fan att de kommer få ligga med dessa tjejer när de själva beter sig som rövar. Medan alla vi andra ligger med snälla killar som inte har ett tvångsmässigt behov av att ständigt påpeka hur snälla de är samt att de inte får ligga för att de är så snälla. Snälla killar får nämligen ligga, jättemycket får de ligga, de känner bara inget behov av att berätta om varenda gång de fått komma till.

Så, självutnämnda snälla killar, gör oss alla en tjänst: kom ut ur douchebag-garderoben. Ni ger verkliga snälla killar dåligt rykte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.