lördag 4 augusti 2012

Imse vimse spindel

Kräftor. Det är ett helt värdelöst djur att äta. Inte nog med att de är omöjliga att bryta sig in i, när man väl har gjort det så innehåller kräftfan så lite mat att man gör av med mer kalorier medan man försöker komma åt det översaltade köttet än man får i sig när man äter det. Därtill så är det spindeldjur som tycker att bottenslam är toppenföda. Jag har också vissa reservationer mot att den kokas levande, plus att jag tycker att det är rätt...ska vi säga ofräscht, när en hel hop vuxna människor sitter och slurpar i sig kräftspad som vore det den sista droppen vatten på jorden. För att inte tala om det så kallade kräftsmöret.

Med detta sagt, så ska jag på kräftskiva idag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.