måndag 6 augusti 2012

And I thought you said, summer's gonna take the pain away

34 är det antal myggbett som efter helgens kräftskiva pryder mina ben. De flesta är runt en centimeter i diameter och ilsket röda, vilket får det att se ut som om mina ben härjades av någon exotisk sjukdom som är botbar i väst men fortfarande har fritt spelrum i den delen av världen vi kallar den tredje. De kliar på det där sättet som får mig att vilja köra varenda person som förnumstigt uppmanar mig att inte klias huvud genom närmsta glasruta. Och eftersom det dagen till ära också ösregnar i kunskapsstaden dristar jag mig till följande: jag är färdig med sommar för i år. Bring on the höst.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.