onsdag 15 augusti 2012

Food for thought

Såhär va: jag gillar spaghetti med köttfärssås rätt mycket. Såpass mycket att jag skulle kunna drista mig till att säga att det är min favoriträtt. Därför har en idé legat och grott ett tag, som har blivit möjlig att iscensätta tack vare mitt återupptagna bloggande. Jag hade nämligen tänkt att jag skulle prova på så många olika slags spaghetti med köttfärssås-varianter som möjligt, burkbaserade, restauranglagade, receptbaserade och så vidare, för att sedan betygsätta dessa och publicera på bloggen. Detta är redan ett pågående projekt, i det att jag gärna väljer spaghetti med köttfärssås (eller spaghetti bolognese, som folk felaktigen kallar det på diverse restauranger) när jag äter ute eller behöver något snabbt att laga. Men nu är alltså planen att systematisera detta. Jag vet inte hur ofta jag kommer kunna göra detta, och kan heller inte garantera någon kvalitet på det hela, men nu kör vi. Okej? Okej.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.