onsdag 20 juli 2011

Reinkarnerad exakt som förut

Det här med att Thomas Gylling har ett program på SVT som är exakt likadant som Mosquito som han var programledare för på 90-talet, är det för att SVT nyss har upptäckt fenomenet "virala videor", eller? De bara "asså, vi var kanske lite tidiga med det där med internetvideor, lite väl heta på gröten, men jag har hört att nu för tiden är det vad kidsen vill ha. Vi kan väl köra med Thomas Gylling igen? Han var ju så himla bra sist, varför ändra på ett vinnande koncept". Och så bara får man en gratistripp tillbaka till 90-talet i 30 minuter efter bästa sändningstid, fast med videor som nådde en miljon views på youtube för ett halvår sedan. Det är därför jag betalar TV-avgift (OBS! Inte ironi!).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.