söndag 24 juli 2011

Enjoy the silence

Det har känts lite småaktigt och osmakligt att raljera över människor och företeelser som irriterar mig till vardag med tanke på helgens händelser. Och eftersom just raljerande över irritationsmoment utgör ungefär hela den här bloggen har jag liksom inte haft något att skriva. Och jag har aldrig varit bra på det finstämda, så jag håller hellre tyst. Därtill har jag jobbat alldeles för många timmar i helgen. Jag gissar att jag kommer vara tillbaka i sadeln nästa vecka. Lejtur.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.