torsdag 21 juli 2011

Poison running through my veins

Tillåt mig att presentera: Antifeministrobotkartongmannen! Hans superkraft är att han förklarar exakt hur feminism och kvinnor har förstört det västerländska samhället genom att bara vilja ligga med alfahannar och inte med Snälla Killar (tm), som till exempel Antifeministrobotkartongmannen själv. Genom att rata de Snälla Killarna (tm), aka Riktiga männen (tm), för bad boy-rockartister (för alla vet ju att vi kvinnor bara släpper till om du har stripigt hår, alkoholproblem, läderjacka och hatar kvinnor. Duh) kommer kvinnor oundvikligen leda det lämmeltåg vi kallar den västerländska civilisationen i fördärvet, och sen återstår bara domedag och förödelse. Så mansrättsaktivister världen över, förenen eder! Förenen eder och agera innan det är för sent, för guds skull!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.