söndag 24 februari 2013

Sick and twisted

Om någon har bra tips på hur man slutar vara sjuk så tar jag tacksamt emot dem. Jag har nu varit lite sådär nästan-sjuk i en månads tid, och emellanåt passerat gränsen till sjuk på riktigt. Symptomen varierar mellan nästäppa, huvudvärk, extrem trötthet och halsont. Jag har försökt kurera mig själv genom att ta det lugnt och stanna inne med förhoppningen om att detta skulle få sjukheten att gå över, inte ta det lugnt och vara ute och ränna i förhoppningen att detta ska få sjukdomen att bryta ut på riktigt, äta vitaminer, dricka mycket vatten, träna, inte träna, sova så mycket kroppen vill och försöka vara ute i solen åtminstone en halvtimme om dagen. Ingenting hjälper. Jag blir bättre emellanåt, för att sedan bli sämre igen. Jag börjar bli desperat. Vad kan man göra? Vitlök? C-vitamin? En droppe urin i örat? Jag är villig att prova vad som helst.

MVH
Sjukling

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.