torsdag 14 februari 2013

I'm out of touch

Just nu peppar jag som fan på Kill Your Darlings, en film om Allen Ginsberg, mord, och beat-författarna. Sådär jättemycket mer vet jag inte om filmen, förutom att den innebär att jag kommer att få se Harry Potter (alltså Daniel Radcliffe, same same, han har yvigt hår och tjockbågade glasögon även här, så det är typ Harry Potter) hångla med andra killar, vilket är lika med inspirationsmaterial för en fangirl som gillar Harry Potter-slash. Jag googlar på filmfan en gång om dagen, cirka, för att se om det kommit ut någon trailer än, och blir lika gruvligt besviken varje gång det visar sig att nej, jag måste vänta ytterligare dag på min Harry Potter-slash. Så för tillfället får jag stilla min hunger genom bildgooglande, vilket inte alls är lika tillfredsställande.






På tal om Harry Potter så fangirlar jag just nu även Rupert Grint (som spelade Ron i filmerna) jävligt hårt. Jag har en soft spot för rödhåriga män, om  man nu får säga så i det här jävla landet längre, och sökte häromdagen helt random på Ed Sheeran, eftersom det härjades om honom på någon blogg, och hittade följande video:

Det är lite pinsamt hur exalterad jag blev.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.