måndag 11 februari 2013

I don't speak your language

Det här med att blogga regelbundet är fan svårt. Jag har ingen inspiration alls, och om jag kommer på något intressant att skriva om så sitter jag oftast på jobbet och har glömt det tills jag kommer hem. Plus att jag är lat och hellre tillbringar mina lediga timmar med att slötitta på Gossip Girl istället för att svettas ur mig intressanta texter på en blogg som bara mina föräldrar läser, typ.

Jaja, skit samma, imorgon snor jag väl nån sån där lista som riktiga bloggare alltid använder sig av när de inte kommer på något vettigt att skriva. Tills dess får ni hålla till godo med Lady Gaga (komplett med amatörvideo).


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.