tisdag 31 augusti 2010

This charming man

Systerkollektivet har slagit igen, och plötsligt känns mina tjugosex kvadrat rymliga igen. Helt utan förtjänster har ju dock inte deras vistelse här varit. Att komma hem till nybakta kanelbullar, ett städat kök och lunchlådor till dagen efter hör till fördelarna med att upplåta sitt hem till les soeurs.

Tänkte för övrigt lägga till Torchwood till min lista på tv-serier att se. Mest för att James Marsters bjuder på den man-on-man-action jag aldrig fick, men alltid ville, se honom involverad i i Buffy.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.