lördag 7 augusti 2010

Perhaps vampires is a bit strong but...

Saker jag lärt mig av att kolla på "Buffy - the vampire slayer":
- Om du är ensam i ett omklädningsrum kommer du, undantagslöst, att bli överfallen och/eller hitta ett lik.
- Du är aldrig i såpass stor fara att det inte finns tid för en oneliner.
- Bakom dig!
- Vampyrer glittrar inte i solljus. De dör.
- Föräldrar kommer inte ta sina barn ur skolan oavsett hur många lik som hittas i skåpen och/eller omklädningsrummen.
- Även skrattretande 90-talsdatoranimeringar och stora mängder teatersmink kan ge dig mardrömmar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.