måndag 16 augusti 2010

Insomnia

Två ersättningsgenererande tågförseningar på en helg. Personligt rekord (men gissningsvis vardagsmat för de som reser med x2000 till vardags). Gårdagens försening innebar dessutom att jag inte var framme i U-town förrän klockan tolv på natten. Lägg därpå en halvtimmes promenad från stationen till hemmet. Jag somnade gissningsvis vid ett-tiden. Och eftersom jag börjar jobba halv åtta idag, och därmed måste gå upp klockan 6, har jag lyckats skrapa ihop hela fem timmars sömn. Hurra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.