torsdag 12 augusti 2010

Come and dance with me Michael



Någon som säger det jag vill säga, men gör det utan att vara passivt aggressiv. Hurra!

Och för er som missade vad "it's almost a triple standard" syftar på: ni bor uppenbarligen under en sten. Dock så känns det ju ibland som att det här är en god populärkulturell gärning för de av mina vänner som är än mindre populärkulturellt bevandrad än undertecknad, så:



Här är klippet som hittills har setts av över 10 miljoner människor på youtube. Har ni inte sett det är ni ohjälpligt ohippa. Save thyselves.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.