tisdag 21 juni 2011

Människor som irriterar mig, del 30

Asså, folk som säger att feminismen idag strävar efter att alla ska vara likadana. Ni tror inte att det snarare är så att folk skulle bli mer olika varandra om man slapp att konstant anpassa sin personlighet efter vad som anses vara könsmässigt korrekt? Att vi i större utsträckning skulle vara individer snarare än mer eller mindre lyckade kopior av någon slags schabloniserad bild av vad det innebär att vara kvinna respektive man? Inte det? Nähä, men då kan ni suga min kuk tycker jag. (Ja, jag har läst kommentarer på Newsmill idag och ja, det var ett misstag. Irritationen vägrar lägga sig.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.