torsdag 9 juni 2011

Boys will be idiots

Igår när jag låg utslagen i bara trosor på soffan i vardagsrummet och ansträngde mig till det yttersta för att inte svettas ser jag att grannen på balkongen intill lutar sig ut över sitt balkongräcke för att väldigt odiskret glo rakt in i mitt vardagsrum, och därmed också på mig, genom mitt balkongdörrsfönster. Min första reaktion är "guuuu va pinsamt, han såg mina boobies" och att snabbt skyla mig med en morgonrock. Nästa reaktion är att det är väl för fan han som ska skämmas, som står och smyg-glor in i mitt vardagsrum. Någon-jävla-stans måste man väl få vara fredad och få ligga mer avklädd än påklädd som en strandad val och kippa efter luft, och var ska det vara än i min egen soffa i mitt eget vardagsrum? Jag bara säger. Så nu är jag förbannad istället för generad och funderar på vad en lämplig hämnd skulle kunna vara. Några förslag?

1 kommentarer:

J sa...

Utförliga och utstuderade lappar i trapphuset är inte bara det främsta sättet att förnedra, det är också det mest svenska.

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.