torsdag 30 juni 2011

The greatest love of all

Vi pratade idag om hur dålig man är på att säga "jag älskar dig" till de som faktiskt förtjänar det. Jag har varit bättre på det förut, men på senare år har detta försämrats och förfallit (förutom vad gäller partners, fina I, du vet att jag älskar dig mucho). Detta måste genast avhjälpas, och därmed: söta C, världens bästa Anna, min vän N, Marty, mellansystern och yngstasystern, kära mor och käre far - jag älskar er. Ni är det bästa mitt miserabla liv har gett mig, och det kan inte sägas nog hur mycket jag uppskattar er. Ni är finast.

1 kommentarer:

Marty sa...

Vad fint av dig! Jag älskar dig med.

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.