söndag 26 juni 2011

...and the living is easy.

Dagen har gått ut på att konstatera att svenska slott sällan ser ut så som slott bör se ut, fotograferande av slott som egentligen inte ser ut som slott, att leta toalett i Öregrund, frustration över mina obefintliga kartläsarskills, irritation över humlor som misstar mitt hår för blommor i behov av pollinering, en jävla massa bilåkande samt att smörja in de runt tio myggbettsbölder jag har på mina ben med hydrokortison i den något naiva förhoppningen att det ska rädda benen från att bli sönderkliade. Nu är klockan halv elva och jag tänkte gå och lägga mig, för jag har helt klart överstigit min gräns för antal aktiviteter jag orkar med under en dag, God natt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.