onsdag 18 maj 2011

Truly, madly, deeply

Man hör ofta att man ska vara personlig, men aldrig privat när man lägger ut valda delar av sitt liv på internätet. Jag undrar hur det skulle vara om man var privat, men aldrig personlig? Om man bara helt lakoniskt berättade om de mest intima detaljer?

"Igår låg jag med min pojkvän. Det var inte så skönt, men han blev ju glad i alla fall"
"Idag hetsåt jag fem snickers och en påse chips. Sen kräktes jag upp allt igen"
"Grannens femåring är rätt het"
"Jag brukar sparka på hundar som sitter fastbundna utanför butiker"

Jag skulle läsa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.