onsdag 4 maj 2011

All work and no play

Dagens sju timmar på jobbet ägnades åt facebook, fat acceptance-bloggar, bananätande och inför eurovision-programmen på SVT Play. Lite konståkning lyckades jag klämma in där emellan också (Sveriges herrar fejlade stort, vilket såklart är åld news för alla som följer konståkning men om man tänker sig konståkningsfantaster och personer som läser min blogg i ett venndiagram så ligger ena cirkeln här och den andra på Island, typ, så jag tänkte att en upplysning kan vara på plats ändå). En bra dag, på det stora hela. Inser dock nu att jag kanske borde raderat internethistoriken innan jag gick, de kan ju åtminstone få leva i föreställningen att jag gör något marginellt vettigt på jobbet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.