måndag 9 maj 2011

Allt det där jag aldrig ger dig

En annan dag, när mina fötter inte dör skavsårsdöden, när mina ögon är mindre grusiga, när mina axlar inte känns som att de tillhör ett fyrtiosjuårigt vårdbiträde, när soffan är mindre bekväm, när min kropp tillåtit mig att få en god natts sömn, då ska jag skriva ett jättelångt och jätteintressant och jättesmart inlägg om fat acceptance eller tvåsamhetsnormen eller varför Glee är coolt och bra. Pråmmis. Men just nu tänkte jag ägna mig åt lite självömkande och kanske pesnionärstidig sömn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.