måndag 2 maj 2011

I wake up early because I have to. I can't be late for the daily boredom.

Klockan är kvart i sex och jag ligger vaken med försenad bakisångest. Eller bara vanlig "det är för jävla tidigt, jag borde verkligen sova"-ångest, det är svårt att avgöra. Valborg blev lyckad i vilket fall, trots några minustecken. Men man kan inte få allt. Gårdagen blev mindre lyckad (för förklaring, se "valborg"). I övrigt funderar jag på om det är möjligt för grannar att inte vara störiga. Nu: sömnförsök.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.