måndag 16 maj 2011

Check my collar

Blogger.se har legat nere, jag har varit lat och oinspirerad och därtill har upunet varit på sitt tjurigaste humör hela helgen (det är så gölligt att man liksom bara förväntas att nöja sig med förklaringen "driftsavbrott" för att man är student och därmed inte bör ha högre krav på sin tillvaro än att pengarna ska räcka till några öl när räkningarna är betalda), därav skamligt lång bloggpaus.

Helgen har ägnats åt dans till åttiotalsmusik, bakfylla, jobb, ESC och Jedward, utrotningshotade djurarter och att svära åt upunets allmänna oduglighet. Veckan som kommer är fylld med jobb av både betald och studierelaterad art och nedräkning till helgen som bjuder på båtnöje av den mindre borgerliga sorten. Woop woop!


I'd hit that. Eller, ja, those.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.