torsdag 17 mars 2011

Människor som irriterar mig, del 26

Sitter och läser fangirl-kommentarer till videon där Kurt och Blaine kysser varandra, och tänker att det är fint att så många kan enas över att det är sjukt hett när två tonårspojkar i skoluniform hånglar. Men då och då ploppar kommentarer som "meh, hallå, är inte handendär killen straight? Hur kan han då hångla med en annan kille? *hjärnan kortsluts*" upp. Och det irriterar mig så mycket att folk fortfarande tror och tycker att det är mycket hemskare för en heterosexuell kille att hångla med en kille än att hångla med en tjej han inte är intresserad av. Jag vet inte om de här människorna har missat vad skådespeleri går ut på eller om de bara är förblindade av sin egen idioti, men hur eller hur så önskar jag att de höll sig borta från mina fetischer. Tack på förhand.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.