onsdag 29 december 2010

Människor som irriterar mig, del 22

Ägnar förmiddagen åt att läsa bloggkommentarer, där av irritationen.
Människor som tror att bara för att man blir irriterad över ett puckouttalande de gör så är det de säger sant (ilska är ju, som vi alla vet, en vanlig reaktion på sanningssägande. Not.) borde förbjudas från att uttrycka en åsikt om annat än gardiner under en månad. Seriöst. Nej, jag blir inte arg för att det du säger är sant. Jag blir arg för att det du säger är DUMT I HUVUDET. Skillnad. Lär dig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.