tisdag 28 december 2010

Dimmiga dar

Hemma i Småland är livet lite långsammare. Jag vaknar runt elva, ligger och drar mig, går upp och äter frukost, läser tidningen, tittar på TV, går och duschar och klär på mig, tittar lite mer på TV eller ser på när systrarna spelar Fable 3, äter alldeles för mycket mat, tittar kanske lite mer på TV eller läser Constantineseriealbumet jag fick av yngstasyster i julklapp, är vaken lite för länge och går och lägger mig. Då och då passerar en tanke på att jag kanske borde plugga, men den försvinner hastigt. Just nu är det mest ansträngande jag gör att fundera på vad jag ska ha på mig på nyårsafton. Jag funderar på att gå som rysk konståkerska.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.