torsdag 31 januari 2013

Girls girls girls

Jag är väl sist på bollen vad gäller den där toalettbilden, men här är anledningen till varför jag tycker att bilden suger och ska bort: för att bilden visar verkligheten.

När jag gick i högstadiet satt jag ofta och höll i låsvredet medan jag satt på toaletten, eftersom det allt som oftast hände att någon kille låste upp dörren från utsidan. När jag duschade på gympan behöll jag trosor och handduk på, och liksom stack in kroppsdelarna bäst det gick under duchstrålen (tänk avancerad raggardusch), eftersom det då och då hände att killarna helt sonika klev rakt in i tjejernas omklädningsrum.

Att låta en bild som den nedan pryda skolväggen och kalla det humor sanktionerar det beteendet.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.