måndag 28 juni 2010

There's no place like home

Back in U-town efter två veckor av skamlöst billig öl och lika billigt vin, fotboll, bilåkande, kartläsande, solkrämande, svett, turistande och hotellboende. Det är skönt att vara tillbaka, att förstå och bli förstådd, samtidigt som det är tråkigt att lämna den osvenska sommaren. Men nu är det uppåt och framåt som gäller, än återstår två månader av sommar och ganska lite jobb och sönderbrända axlar. Nu ska jag bara hitta en snygg baddräkt, sen jävlar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.