onsdag 30 juni 2010

Människor som irriterar mig, del 11

Personer som säger sig inte ha något emot bögar, men undrar om de måste vara så himla fjolliga. Det du egentligen säger är "jag tycker det är okej att män tycker om att leka med andra kukar än sin egen, så länge de agerar heterosexuellt framför mig". Och det innebär att du inte är särskilt accepterande alls, mr Mister (eller Ms Miss, jag har hört kommentaren från både tjejer och killar), du är ungefär lika homofobisk som resten av smygböghatarna där ute. För let's face it: oavsett hur "heterosexuellt" bögar än beter sig, kommer du ändå att tycka att kukenifittan är lite bättre. Och sätter du upp regler för hur folk ska bete sig om de vill leka i din sandlåda, och sen när de väl följer din tråkiga regler ändå låter dem sitta med hink och spade medan du har ensamrätt på grävskopan, kommer någon till slut att lessna och skapa sig en egen sandlåda med egna regler. Det enda jag kräver är att du då håller dig till din egen jävla sandlåda och sluta försöka förklara för de andra barnen hur de ska leka "rätt" i sina. Det är inte "ditt sätt eller motorvägen". Det är "ditt sätt eller någon annans sätt så håll käften och håll dig på din del av körbanan, douchebag".

För att illustrera min poäng:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.