lördag 12 juni 2010

Människor som irriterar mig, del 10

Hej, du kille som hävdar att du gillar "alternativa tjejer": det gör du inte. Du gillar precis samma tjejer som alla mainstreamkillar gör, bara mörkhåriga med bruna ögon (de ser mycket mer intellektuella ut). Kanske har tjejen också någon lite "udda" egenskap eller ett "annorlunda" intresse, som till exempel stickning eller att hon tycker om att ha tyllunderkjol på sig. Helst är hon som ett stort barn, och hon ska vara så smal att det känns som att hon ska gå sönder när du kramar henne. Du vill ta hand om henne, för hon är så snäll och naiv och hon behöver någon som visar henne världen, fast på ett försiktigt sätt, så hon inte blir rädd.



Kan ju passa på att hälsa till killen som gillar "kurviga tjejer" också: det gör du inte. Du gillar smala tjejer med tits and ass.


Så här ser kurviga tjejer ut. Men henne kommer du ändå aldrig få ligga med, hon är långt över din liga.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.