tisdag 24 april 2012

Smells like teen spirit

Jag har fått över hundra reviews på min fic! Och alla är positiva! Seriöst, om ni någon gång vill bli på riktigt uppskattade för det ni skriver, börja skriva fanfiction. Visst, det kanske inte är den mest raffinerade av alla litterära genrer, och läsarna kanske inte är de mest kräsna, men fy tusan vilken självförtroendeboost det är. Jag brukar gå runt och vara lite hög på alla fin fanfictionfans och deras oreserverade entusiasm för det jag skriver i flera dagar efteråt. I övrigt är jag extremt jätteförkyld, och är osäker på om jag gillar bloggers nya utseende.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.