lördag 24 september 2011

The pussy's so fine

Jag snubblade just över ordet "twunt" och i mitt huvud blev det genast en sammanslagning av orden "twat" och "cunt" (till mitt försvar kan väl sägas att det faktiskt användes i ett sammanhang där en sådan tolkning av ordet är möjlig) och jag tycker det är awesome. Jag började genast fundera över svenska motsvarigheter, men hittade liksom inget bra. Kanske för att vi egentligen bara har ett (1) vida spritt fulord för fitta, nämligen "fitta". Det enda andra vitt spridda ordet för fitta jag kunde komma på var "snippa", och det blir ju liksom inget bra. Fippa? Snitta (urk)? Det ser ni ju själva att det inte funkar. Så jag började fundera på andra fula ord jag hört för fitta, som mutta, hårtårta, skäggbiff och så vidare, men inget av dem går att kombinera särskilt bra med fitta, förutom möjligtvis mutta, men futta eller mitta har liksom inte den klang jag är ute efter. Så morgonen började med besvikelse för min del. Förhoppningsvis blir resten av dagen bättre.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar