lördag 8 januari 2011

Teenage dirtbag

När jag var yngre (och inte ens särskilt ung, därtill, kanske 15-16-17) sa jag aldrig att jag skulle "sätta på" något, i betydelsen sätta igång. Istället sa jag stänga på. "Kan du stänga på TV:n". För jag tyckte det var så himla pinsamt att säga sätta på. Tänk om någon trodde att jag menade att de skulle ha sex med TV:n?

Det var ju jävligt töntigt av mig, när man tänker efter så här i efterhand. Tur att man inte gjorde det så mycket då. Tänkte efter, alltså. Då hade jag skämts mer över mig själv än jag redan gjorde.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.