söndag 9 januari 2011

Let's do it like they do on the discovery channel

Dagens insikt: Många av de videor som har en miljon views eller mer på youtube är videor på djur som parar sig med varandra. Vad är grejen med det? Är folk så desperata efter sex att de vänder sig till djursex då de upptäcker att youtube inte tillåter videor med människosex? Hört talas om internetporr? Eller drar youtube till sig väldigt många djursexfantaster? Borde det inte finnas separata sidor för sådant? Internetfenomen i allmänhet brukar göra mig smått förvirrad, men detta känns obegripligt. Someone please 'splain.

Jag upptäckte för övrigt detta efter att ha ägnat i princip hela dagen åt vlogbrothers youtubekanal, och insett att deras mest sedda videor är de som frontas med en bild på två giraffer som parar sig. De besvikna kommentarerna från folk som väntat sig lite hot giraffe lovin' och istället får en nördig kille som svarar på nördiga frågor är roligare än videon i sig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.