onsdag 12 januari 2011

I want to ride my bicycle

Efter att ha skramlat mig fram på lampbefriad cykel i kolsvart vintermorgon med ungefär noll friktion mellan cykeldäcken och cykelvägens ojämna istäcke har jag kommit fram till tre saker:
1. Det är dags att lämna in min cykel till en cykelreparatör. Det här är inte rätt årstid att ha en halvdan broms, trampor som känns som att de kan ramla av när som helst och en dynamo som inte fungerat på flera år.
2. Det är dags att köpa en cykelhjälm.
3. Jag går nog till dagens seminarium.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.