tisdag 25 januari 2011

Don't stop me now

Jag har varit en sån jävla depphög och gnällröv de senaste veckorna att det börjar bli gammalt. Därför bestämmer jag att från och med idag och resten av veckan ska jag tänka positivt. Jag ska vara ett under av acceptans och medveten närvaro. Som idag till exempel. Jag kommer att vara strängeligen upptagen mellan klockan åtta på morgonen och tio på kvällen, men det gör inget för tänk så produktiv jag kommer kunna vara. Ojojoj. Och det kanske inte kommer finnas så mycket att göra på jobbet, men vad jag gör det, jag får ju iallafall dricka så mycket te jag vill. Nu jävlar blir det andra bullar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.