söndag 19 september 2010

Put on your dancing shoes, you sexy little swine

Vad är grejen med människor som ska klä upp sig i tid och otid? Har folk bara en massa festblåsor som hänger i garderoben och bidar sin tid och som de känner ett tvångsmässigt behov av att plocka fram vid första bästa festliga tillfälle? Kan man liksom inte bara vara lite lagom snygg både till fest och vardag? Eller är det hemskt viktigt att skapa största möjliga kontrast mellan måndag till torsdag-klädseln och partyoutfiten? Kan någon förklara för mig?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.