lördag 4 september 2010

It's oh so quiet...

Sjukdag, vilket innebär Torchwood-maraton och tappad röst. Helgen ser helt plötsligt lite mindre händelserik ut än planerat. För övrigt har mina drömmar börjat bli tråkigare än mitt vardagsliv. En av nattens (mar)drömmar bestod i att jag hade för mycket gammal mat i kylen. Det hela vägdes förvisso upp av att en senare dröm innehöll lite hett homohångel (för visst räknas det som gayhångel om båda parterna är av samma kön men den ena parten är människa och den andra en kentaur?), men ändå...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.