måndag 13 september 2010

Natural woman

Nu jävlar ska jag bli en duktig flicka. Till mina nuvarande fritidsintressen öldrickande, Buffy-maraton och fanfictionläsande skall fogas träning, körsjungande och plugg. Jag funderar också på att bli en sån flicka som gör saker med måtta, som håller igen och unnar sig saker lite då och då (förutom vad gäller öldrickandet, där får måttlösheten härja fritt även fortsättningsvis). Jag ska bli så sablans präktig att jag utklassar självaste kronprisessan. Sanna mina ord!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.