söndag 19 september 2010

Everything you own in a box to the left

Jag måste för övrigt städa lägenheten. Den ser för jävlig ut. Jag hatar att det inte går att lämna något framme utan att det genast ser stökigt ut, och när det väl redan blivit stökigt går det käpprätt åt helvete därefter. Det ska bli så skönt att slippa, att ha en lägenhet med det antal kvadratmeter som gör att hemmet inte ser ut som en katastrof för att det ligger ett par skitiga strumpor på golvet eller en tidning på bordet.

Nu: valvaka.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.