lördag 18 september 2010

Get on with your life

Jag önskar att jag hade en ärkefiende, fast jag skulle säga min nemesis. Vi skulle inte vilja döda, bara skriva elaka saker om varandra i våra statusuppdateringar på facebook och sprida lite rykten om varandra. Och i smyg skulle vi respektera varandra och vilja vara varandra. Det vore fint.

Imorgon är det för övrigt val, och tack gode gud för det. Jag skulle inte stått ut länge till med att bli visuellt attackerad av fula valaffischer och mina politikervänners peppiga uppdateringar på facebook. Hujeda mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Blog Archive

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.