fredag 7 september 2012

It's a nice day for a white wedding

Jag ska på bröllop imorgon, vilket ska bli väldigt roligt. Jag kan dock inte ha på mig klänningen jag från början tänkte ha, då jag lyckats gå upp i vikt över bröstkorgen. Jaha, hon har fått större bröst, tänker ni då. Men nej, inte bara det,utan min bröstkorg tycks på något sätt har blivit bredare. WTF, liksom? Jag är helt för fat acceptance, men det blir bökigt när man inte kan ha sina gamla kläder på grund av går upp i vikt på konstiga ställen. Oh well, lyckligtvis har jag en annan klänning som också är fin, så jag slipper panikshoppa imorgon. I övrigt blir detta det första bröllopet jag går på där jag faktiskt känner brudparet ordentligt. Ska bli skojigt.

(Ja, jävligt ointressant och vardagligt inlägg, men jag orkar inte tänka varje dag.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.