onsdag 19 oktober 2011

No one will wear my silver ring


Jag vill himlans gärna ha en sån här ring. Det är en Claddagh-ring som symboliserar vänskap och kärlek och kan has som vänskapsring, förlovningsring, vigselring och yada yada yada. Jag vill ha den för att det är en sån ring Angel ger Buffy i andra säsongen av Buffy the Vampire Slayer! Och för att den är fin. Men mest för att den var med i Buffy. Är det okej att köpa en sån ring åt sig själv, eller är man lite sorglig då? Om man inte får köpa den till siga själv, så: hint hint, monsieur boyfriend (eller vem som nu vill köpa den till mig).

Och ja, jag gillar typ bara accessoarer som på något vis har figurerat i filmer, tv-serier eller böcker jag fangirlar. Det är väl ett lika bra urvalskriterium som vilket annat?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Fröken E
Det enda du behöver veta om mig är att min blogg egentligen skulle hetat Tvångstankesmedjan, men pågrundav hjärnsläpp från undertecknad i bloggens tillblivningsögonblick blev det istället Tvångstankedjan, ett helt jävla random namn som inte betyder någonting alls.
Visa hela min profil
Använder Blogger.